Bestellen

1. Hoe plaats ik een bestelling?

Een Stadsmus bestellen via de website is heel eenvoudig. Wanneer u een  foto vindt die u bevalt, klik dan op de 'Bestel' knop in de lijst van beschikbare formaten die zich onder de foto bevindt. Hiermee zal u deze Stadsmus toevoegen aan uw winkelwagen. U kan altijd uw winkelwagen raadplegen door rechts bovenaan te klikken op 'Winkelwagen'. Van hieruit kan u verder gaan met uw bestelling en betaling.

2. IK HEB HULP NODIG MET HET PLAATSEN VAN EEN BESTELLING. HOE BEREIK IK STADSMUS?

We staan u graag bij met raad en daad! U kan ons altijd bereiken via info@stadsmus.be, het contactformulier onderaan, of op het nummer +32 (474) 972 860. Het Stadsmus team zal uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.

3. HOE KAN IK MIJN BESTELLING BETALEN?

Een bestelling op de website kan betaald worden met kredietkaart (Visa,  MasterCard, American Express) of met PayPal. Indien u liever via  overschrijving betaalt, gelieve ons dan te contacteren via info@stadsmus.be of het contactformulier onderaan, met de nodige details omtrent de Stadsmus(sen) die u wenst aan te kopen (Stadsmus ID,  formaat, aantal).

4. IK HEB BETAALD MAAR NOG GEEN ONTVANGSTBEWIJS AANGEKREGEN. IS ER IETS MIS MET MIJN BESTELLING?

Kijk eerst even in uw e-mail junk en spam folders. Wanneer u geen ontvangstbewijs aankrijgt binnen het uur na betaling, contacteer ons dan via info@stadsmus.be of onderstaand contact formulier. We kijken dadelijk na wat er mis liep en houden u op de hoogte.

5. ZIJN ER STADSMUS CADEAUBONNEN BESCHIKBAAR?

Het digitaal aankopen van en betalen met een cadeaubon is vandaag nog niet mogelijk. Het staat echter wel op onze planning. Wenst u alsnog een Stadsmus cadeau te doen aarzel dan niet om ons te contacteren via info@stadsmus.be of onderstaand contact formulier, en dan zien we wat we kunnen doen om u aan dat ideale cadeau te helpen.

6. KAN IK EEN AANKOOPFACTUUR KRIJGEN OP NAAM VAN MIJN ZAAK?

Ja dat kan. Specificeer tijdens het uitchecken de naam van uw bedrijf, inclusief BTW nummer en optioneel een (alternatief) factuur adres. De aankoopfactuur op naam van uw zaak zal meegeleverd worden met uw Stadsmus.

Levering

7. KAN IK MIJN STADSMUS OOK PERSOONLIJK AFHALEN?

Neen, om logistieke redenen werken wij uitsluitend met Bubble Post die uw Stadsmus ecologisch levert tot aan uw deur.

8. WANNEER ZAL MIJN BESTELLING GELEVERD WORDEN?

Stadsmus streeft ernaar om uw bestelling zo spoedig mogelijk te leveren. We zijn trots op de samenwerking met Bubble Post, onze logistieke partner die er voor zorgt dat elke Stadsmus op ecologische wijze tot bij u geraakt. U zal daags na uw bestelling ook een email ontvangen waarmee u de levering digitaal kan opvolgen. U kan uw bestelling verwachten binnen de 10 werkdagen. Mocht dit door omstandigheden toch niet mogelijk zijn, contacteert iemand van het Stadsmus team u persoonlijk.

9. HOEVEEL KOST HET OM EEN STADSMUS TE LATEN LEVEREN?

Elke Stadsmus wordt op een ecologische manier geleverd tot aan uw deur. Hiervoor rekenen we een vaste kost aan per Stadsmus die tussen €6 en €10 bedraagt, afhankelijk van het door u gekozen formaat. Wanneer u meerdere Stadsmussen tegelijk bestelt zijn we alsnog genoodzaakt om deze verzendkosten aan te rekenen voor elk exemplaar.

10. IN WELKE ZIN ZIJN DE LEVERINGEN VAN STADSMUS ECOLOGISCH?

Onze leveringen gebeuren via onze partner Bubble Post. Deze innovatieve Belgische start-up is gespecialiseerd in 100% CO2-neutrale stadsleveringen. Ze brengen jouw Stadsmus tot aan jouw deur, te fiets of met een elektrisch voertuig.

11. KAN EEN STADSMUS OOK BUITEN BELGIË GELEVERD WORDEN?

Vandaag levert Stadsmus enkel binnen België. We kijken uit naar betaalbare en ecologisch verantwoorde manieren om ook andere landen te bedienen. Gelieve ons te contacteren via info@stadsmus.be of onderstaand contact formulier om te informeren naar internationale verzendingen.

Retourneren

12. HOEVEEL TIJD HEB IK OM EEN BESTELLING TE RETOURNEREN?

U heeft 14 dagen om een bestelling te retourneren, gerekend van de dag na levering. U dient een terugzending aan te vragen via onderstaand contact formulier met vermelding van het nummer van uw bestelling (zie betalingsbewijs) en de reden van terugzending. De goederen moeten bij ons arriveren binnen de 7 dagen na aanvraag van terugzending.

13. HOE KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN?

U dient een terugzending aan te vragen via onderstaand contact formulier met vermelding van het nummer van uw bestelling (zie betalingsbewijs) en de reden van terugzending, binnen de 14 dagen na de levering. U zal gecontacteerd worden door het Stadsmus team om de terugzending vlekkeloos te laten verlopen. U zal gevraagd worden zelf uw Stadsmus(sen) terug te sturen naar ons hoofdkwartier.

14. KRIJG IK MIJN GELD TERUG ALS IK EEN BESTELLING RETOURNEER?

Als het product dat u retourneert zich nog steeds in nieuwstaat bevindt (geen beschadingen, originele verpakking), zal de volledige aankoopprijs teruggestort worden binnen de 30 dagen. Alleen het bedrag dat effectief betaald werd zal gerestitueerd worden.

15. HOEVEEL KOST HET OM EEN BESTELLING TE RETOURNEREN?

De kosten van terugzending worden gedragen door de klant. U kan uw eigen verzendingsmethode kiezen, maar we raden met klem aan om een optie te nemen met track & trace, aangezien u verantwoordelijk bent voor het pakket tot het bij ons geleverd worden.

16. WORDEN VERZENDKOSTEN TERUGBETAALD ALS IK EEN BESTELLING RETOURNEER?

Verzendkosten worden alleen terugbetaald als u een product retourneert dat u niet besteld had of dat beschadigd bij u geleverd werd.

Afwerking

17. HOE WORDT EEN STADSMUS AFGEWERKT?

Elke Stadsmus wordt afgedrukt in een professionaal laboratorium onder goedkeuring van onze medewerkers. De foto's worden genummerd en met een certificaat van echtheid geleverd. Er wordt gedrukt op een hoogwaardig bariet fotopapier, waarna de print wordt opgekleefd op een harde plaat (Dibond). Er wordt geen extra omkadering toegevoegd rondom de foto. Deze harde plaat wordt achteraan voorzien van een aluminium frame waarmee u uw Stadsmus kan ophangen.

18. HOE GROOT IS EEN STADSMUS?

Er wordt geen extra omkadering toegevoegd rondom de foto. Het formaat dat u kiest bij uw bestelling bepaalt dus exact de breedte en hoogte van uw Stadsmus. Elke Stadsmus heeft een uniforme dikte van circa 1cm (combinatie van de harde plaat en het aluminium ophangframe).

19. HOE HANG IK MIJN STADSMUS BEST OP?

Elke Stadsmus is uitgerust met een aluminium ophangprofiel achteraan. De meeste van onze klanten hangen hun Stadsmus aan de muur door dit profiel te laten rusten op één (of twee) in de muur aangebrachte nagels.

Contacteer ons.

Vragen? We staan u graag bij met raad en daad!

Bedankt voor uw bericht. U hoort snel van ons!

Oops! Er ging iets mis bij het versturen. Probeer opnieuw aub.